Salam, Esmer xanım.
Təəssüf ki, son zamanlar Zara sifarişlərinin çoxunda bu cür problem yaşanır. Bağlamalar bizə deyil başqa ünvana təslim edilir və bu səbəbdən saytımızda "Daşınma şərtləri" bölməsində də qeyd olunduğu kimi, bağlama Moverin xarici anbarında təhvil alınana qədər Mover bağlama üzərində heç bir məsuliyyət daşımır.
Mail vasitəsi ilə təqdim etdiyiniz track kod, təəssüf ki, düzgün deyil. Bağlamanızı izləyə bilməmiz üçün 2213XXXXXXXXXXXXXXX bu şəkildə track kod təqdim etməlisiniz.
Zəhmət olmasa, mümkündürsə, bağlamanızın kim tərəfindən imzalanıb təhvil alındığı haqqında məlumatı təqdim edin.
Əlavə sualınız olarsa, buyurun, hər zaman xidmətinizdəyik!